Wednesday 5 October 2011

cerita untuk hari ini

my dream last night.
( i still don't know what is the meaning of that ) 
i hope it just dream ,,,im scared :(

my 1st dream while im sleeping.
huhu..
okay i'll write in malay ok?
hurmm

semalam,saya bermimpi saya masuk ke hutan bersama mummy and daddy n other siblings .
but i dont know... ttba masa itu, saya protest sesuatu, saya x dengar cakap mummy ..dia marah n then dia terus marah dan marah,
saya pula, biar ja...saya menangis dalam mimpi,,saya pun tidak tahu kenapa.
saya sendiri tidak faham mimpi saya.
huuu
lepas 2. saya berlari melarikan diri, bukan melarikan diri mcm berlari ka apa, tetapi untuk mengelakkan saya melawan cakap mummy.. tapi last2 dia baling parang d belakang saya.then parang tu tertikan di belakang saya :(
saya menangis hampir mati..
saya bercadang untuk melarikan diri tetapi mumy bergegas untuk mendapatkan saya...sy rasa sy sangat kesakitan! tetapi last2 aduh..
saya terbangun! mimpi pula.

© 2012 Your Net Photography, AllRightsReserved Bendly Roy

( ^_^)y

About Me


I am not a Photographer. I just Love to express my personality trough some kind of beautiful and meaningful picture ( Dimension ). - Bendly Roy -

Its depend on what people thought about me. But still, I am capable to do what other's (photographer) did too. So, don't hesitate to ask me favour (anything).

It might be free of charge and depends (mau belanja or tidak). hahaaha.

Popular Posts

Adakah anda suka blog ini?

Total Pageviews