Wednesday 13 June 2012

Aaa Banaa Fotografi (A.B.F) terpilih

Kembali! kembali untuk 10 gambar terbaik dari group Aaa Banaa Fotografi . Hal ini utuk memberikan penghargaan kepada photographer2 yang berbakat di dalam Group ini. 1 gambar terbaik untuk 1 orang :) namun Sekarung maaf didahulukan atas pemilihan gambar (jika tidak puas hati). Saya cuma gembira mengongsikan karya-karya seperti ini hasil daripada kerja-kerja kamurang :)... Teruskan usaha anda :)
Namun sebagai peminat fotografi, kita seharusnya sentiasa menambahkan ilmu di dada kan? so, mybe kita boleh memperbaiki hasil kerja kita dengan mengambil kira shutter speed, apature, composition. Kalau camera korang teda benda ni.. Bolehlah dikatakan, ambil kira exposure la sekali, jangan terlalu expose dengan cahaya, kedudukan angle semua, and pandai-pandaila korang :) hihihi

YANG PASTINYA, saya menghargai karya-karya kamu dan saya minat juga nampak gambar-gambar yang cantik dan mempunyai maksud yang dalam. bukan sahaja Deep of Field tetapi DEep of Feelings :) 

sekian, mempersembahkan :)

MuhamadHaffiz RamliAhmat



Akif Azman


Syed Mohd Firdaus
Julian Ryna
Zulhilmy Zakaria

Azizan Bakri

Audrey Peter

Glenio Traviesa







No comments:


© 2012 Your Net Photography, AllRightsReserved Bendly Roy

( ^_^)y

About Me


I am not a Photographer. I just Love to express my personality trough some kind of beautiful and meaningful picture ( Dimension ). - Bendly Roy -

Its depend on what people thought about me. But still, I am capable to do what other's (photographer) did too. So, don't hesitate to ask me favour (anything).

It might be free of charge and depends (mau belanja or tidak). hahaaha.

Popular Posts

Adakah anda suka blog ini?

Total Pageviews